2012. november 23., péntek

Mikulásvirág baba


Múltkor készítettünk egy virágbabát, ami pár napja újra eszembe jutott - amikor megvettem az idei első mikulásvirágot. A mikulásvirág is a karácsonyi időszak része nálunk - amikor az első az asztalra kerül, akkor valahogy kézzelfogható közelségbe kerül az év legszebb ünnepe. És ahogy nézegettem a gyönyörű piros leveleket, arra gondoltam, muszáj lesz leutánoznom :-)

Ugyanúgy egy kicsi agyagcseréppel és egy papírgolyóval indultam, ahogy múltkor:





A cserepet zöldre festettem:





A papírgolyót a cserépre ragasztottam:





Piros filcanyagból kivágtam két nagyobb méretű cikkcakkos csíkot:





Kivágtam két levélkét is karnak, ezeket felragasztottam. A két cikkcakkos csíkot körben a papírgolyóra ragasztottam úgy, hogy a háromszögek félig fedjék egymást:





Kivágtam több kis cikkcakkos csíkot is. Egy sárga zseníliaszálat több helyen meghajlítottam, csokorba fogtam, és körbetekertem a cakkos csíkokkal (itt-ott ragasztót kenve közéjük):





A nagy piros leveleket kihajtottam, és közéjük beragasztottam a zseníliás tekercset. Már csak egy sálat tettem a figura nyakába, megrajzoltam az arcát, és ezzel el is készült a karácsonyváró mikulásvirág baba. :-)

















33 megjegyzés:

  1. Láttam már hasonlót, de ez nagyon szuper!

    VálaszTörlés
  2. Higetetlen vagy!!! Ez gyönyörű. Akár egy magasan zöldellő növény tündérkéje is lehet ez a csoda :) Tegnap bukkantam az oldaladra,azóta nem tudok lekattanni róla :) Kreatív vagyok én is de te minden kézeletet felülmúlsz :)))) Köszi hogy vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó érzés, hogy így látod, köszönöm :-)

      Törlés
  3. nagyon baba :) imádom a mimikáidat! mármint, amiket a kis termtményeidnek festesz :) kedvesség, báj, mese... de szerintem a sajátjaidat is kedvelném...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hiszen egyértelműen rokon lelkek vagyunk! :-) És közben meg egyáltalán nem tudok rajzolni, ez minden, amire futja :-)

      Törlés
  4. Nagyon édes! :)
    Írtam Neked emailt, nem tudom, megkaptad -e. Remélem nem haragszol érte!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kati, köszönöm szépen! Megkaptam, csak sajnos még nem volt érkezésem válaszolni... :-(

      Törlés
  5. Nagyon kedves virágmanó :)
    Nerzsi

    VálaszTörlés


  6. Muito lindo todo o blog e é por isso que eu sigo voces.
    Parabéns e continuem colocando lindas idéias.
    De uma amiga virtual brasileira do blog
    VIVENDOAVIDA-ELOFC.BLOGSPOT.COM.BR
    ABRAÇOS DA ELODI

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I don't understand exactly every word from your comment, but it seems really kind to me, so thanks a lot! :-)

      Törlés
  7. Cuki-cukiiii! Nekem fiaim vannak és nem mindig értékelik az ilyesmit, de ezt mindenképpen megcsinálom, mert imádnivaló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, nekem is van olyanom bőven, amit a magam kedvéért csinálok :-)

      Törlés
  8. Valóban nagyon cukira sikeredett a Mikulásvirág cserépfigurád :)!Nagyon tetszik,hogy nem kell vele sokat bíbelődni,így gyorsan valami szépet tudunk alkotni! Örvendek, hogy egy kicsit hanyagolod a wc- papír gurigákat,látom Neked sem hiányzik! :) Nekem most a spatula a favoritom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De bizony, hogy hiányzik, a legeslegkedvencebb alapanyagom....

      Törlés
  9. Annyira aranyos, jobb kedvem is lett a kis virág láttán! :)

    VálaszTörlés
  10. Szánom-bánom de ma csak most,este értem ide...de megérte jönnöm,ezerszeresen is..:)

    Szebb lett az estém,köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  11. Valahonnan ide tevedtem, s mar a neved is leallit(mikor levendularol hallok) meg a szep , ugyes oteletek,s most eppen azon vettem eszre magam, hogy hat eppen 1000-ik vagyok.Ugye nem mindennap lehetsz ezredik a sorban.Jo munkat tovabbra is,hadd elvezzuk otleteid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, szívből gratulálok, én is nagyon-nagyon nagy dolognak érzem! :-)

      Törlés
  12. http://www.youtube.com/watch?v=UN8oLGBNXpE&feature=related
    :))

    VálaszTörlés
  13. Mostmár végignézem az egész blogot, most találtam ide.
    Nagyon tetszik minden!
    Réka voltam.

    VálaszTörlés
  14. ...miért nincs még magácskának facebook oldala...???????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert arra már végképp nem lenne sajnos időm, hogy fenntartsam...

      Törlés