2012. augusztus 21., kedd

Gyertyatartó törött cserépből


Néhány évvel ezelőtt az Ikeában gyönyörű nagy agyagkaspókat lehetett kapni, be is táraztam belőle jó néhányat a leandereknek. Jól is bírják a gyűrődést, leszámítva az egyik peches példányt, amelyik a múltkori esti szélviharban felborult leanderestől, és ezzel a manőverrel el is vesztette úgy az egyharmad részét.
A virágot gyorsan átültettük, a cserepet viszont csak sajnálni tudtuk... némán nézegettük szegényt, és már éppen felkészítettem a lelkemet arra, hogy kidobjuk, amikor megszólalt Ő - és ebben a pillanatban mindennél büszkébb voltam rá: "Nem tudsz ebből csinálni mégis valamit....?"
A belém helyezett bizalom máris tettekre sarkallt, bár hirtelen nem tudtam, mit lehet kezdeni egy széttört agyagcseréppel, de éreztem, hogy ki kell tartanom, aztán majd lesz valahogy.
És lett :-)


De azért nem volt azonnali ihlet, mert hát a szegény balesetes cserép nem volt túlságosan bizalomgerjesztő látvány:





Mindenesetre lesikáltuk, aztán a szokásos joker-megoldáshoz folyamodtam - ha éppen nincs ötletem arra, hogy valamivel mit lehet kezdeni, általában lefestem fehér akril alapozófestékkel vagy akrilspray-vel, és akkor úgyis eszembe jut valami.
Most így lett - a cserép belsejét lefestettem, a külsejét meghagytam az eredeti színben, gyertyákat tettem bele, és szórtam bele parafadugókat.

És jelenleg ez a kedvenc tárgyam a nappaliban... vétek lett volna kidobni, azt érzem :-)

















35 megjegyzés:

  1. Jajj de ötletes! :))
    Én a hérvégén fent voltam a Várba, eszembe jutottál, meg magamra is gondoltam, mert vannak olyan jó kis ötletek, pl.üres csigaházhoz csuhéból csináltak csigatestet, ráragasztották az üres házat, na ez még nem jutott eszembe, de nézd meg a képeket, mert olyan de olyan sok szép dolog volt. Kitettem a blogra, illetve onnan utaltam az albumra.
    Puszillak.

    VálaszTörlés
  2. Ez óriási! Lássuk csak, honnan tudnék szerezni... Upsz, véletlenül összetört ez a kaspó... :-)

    VálaszTörlés
  3. Az IKEA az már csak IKEA! Imádom én is, csupa csudijó dolgot lehet kapni...
    S ezt a törött kapsót valóban vétek lett volna kidobni...:)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon kár lett volna érte, szuper lett! És olyan jó, amikor az ember lányának ilyen szuper családja van :-)!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Egyszerű, szép és hangulatos! Pedig ez már tényleg menthetetlennek tűnt, és mégis... Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez naagyon jó lett! Most sajnálom, hogy a múltkori lomtalanításnál kidobtam a törött cserepeket... Nagyon hangulatos és nagyon szép! Gratula!

    VálaszTörlés
  7. Szeretném felhívni a kedves olvasók figyelmét:
    http://goldenblog.hu/szavazas.aspx?bId=2887
    Kifli és levendula is indult, lehet rá is szavazni.
    Én megtettem, hajrá, sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  8. Nem tudtam mi fog kisülni belőle,de ez szenzációs jó ötlet!

    VálaszTörlés
  9. remekmű ismét! rusztikus, hangulatos, ötletes meg minden :)

    VálaszTörlés
  10. már a múltkor kinéztem ezt a projektet, de nekem még nem jött szembe törtött cserép: http://2.bp.blogspot.com/-YyFhBJs1eYg/T5_wxE3A3bI/AAAAAAAAAu8/-ROliStII9s/s1600/fairy+in+a+borken+pot.jpg
    talán egyszer majd elkészül barátnőm kislányának, addig is gondoltam bemásolom ide, hátha megihletődnek az erre járó anyukák, mert bizony, ha kislány lennék, mindent megtennék egy ilyenért (sőt talán még most is :D ).

    VálaszTörlés
  11. Eszméletlen jó! Mindig elámulok a fantáziádon!

    VálaszTörlés
  12. Orsi, Superwomanatwork, köszönöm! :-)

    Edit, köszi szépen, próbáltam megnézni, de nem jelennek meg a képek!

    Dominika, ezek a véletlenek :-)

    Hvivko, szerintem is :-)

    Kála, az biztos, úgyhogy szerencsésnek is érzem magam...

    Adél, köszi szépen, bár tény, hogy elsőre én is menthetetlennek láttam :-)

    Pgabor69, sebaj, ezek a törött cserepek olyanok, hogy rendszeresen újratermelik magukat, biztos lesz alapanyagod előbb-utóbb :-)

    Gesztenyeszív, egy tündér vagy! Köszönöm! :-*

    Kojudi, bevallom, reméltem is egy picit, hogy meglepő lesz a végeredmény :-)

    Katuci, köszönöm, úgy örülök, hogy tetszik! Én is pont így éreztem, amikor készen lett...

    Kriszta, és nagyon jól passzol a leginkább mediterrán stílusúnak mondható nappalinkba, oda van kitalálva :-) Gyönyörű, amit küldtél, mennyi munka lehet benne...

    BoGyo, köszönöm szépen :-)



    VálaszTörlés
  13. Annyira, de annyira imádok Nálad lenni! Mit lehet mondani erre az ötletre: ZSENIÁLIS! szuper-szuper-szuper! Ági

    VálaszTörlés
  14. Tudom írtam már sokszor de csak ismételni tudom magam:úgy de úgy szeretem a gyertyalángos képeidet!!!

    Persze az ötlet is szuper de nálam az utolsó két kép mindent visz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, eszembe is jutottál, amikor meggyújtottam a gyertyákat, hogy ez neked biztosan tetszeni fog :-)

      Törlés
  15. Már megint a semmiből valami! A párodnak pirospont a bizalomért és a támogatásért.

    VálaszTörlés
  16. szia!!! en rad szavaztam a goldenblogon!!! pUszi!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon kedves tőled, köszönöm, örülök neki :-)

      Törlés
  17. Fantasztikus ötleteid vannak, öröm meríteni belőlük! :-) Ha nálam törik cserép, én is megcsinálom, csak kavicsokkal, mert tűzveszélyes vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tényleg inkább jobbak lesznek a kavicsok, és biztosan csodaszép lesz úgy, nagyon el tudom képzelni!

      Törlés
  18. Nagyon hangulatos, jó ötlet! :) Tényleg nem szabad semmit kidobni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalábbis egy próbát minden megér :-)

      Törlés
  19. Szuper ötlet!
    Mióta olvasom a blogod, teljesen másképp tekintek a tárgyakra. Persze eddig is bennem volt a kreatívitás, de pl egy ilyen törött cserepet szinte biztos, hogy kidobtam volna. Ez a beültetős, házikós ötlet is zseniális:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez nagyon jólesik, borzasztóan jó érzés egy kicsit szemléletet változtatni... persze kellenek hozzá a nyitott és kedves olvasók :-)

      Törlés
  20. Azt hiszem roham tempóban kell lehajítanom a teraszról egy cserepet.... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mit tudunk tenni, ha egy cserép egyszerűen le akar esni :-)

      Törlés
  21. Isteni!!!!

    Most már csak az a kérdés: hogy a máriába kell eltörni egy cserepet, hogy PONT ilyen legyen....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A véletlenre vagy egy viharra kell hagyatkozni, ahogy velünk is történt :-) De végső esetben egy kalapács is segíthet, gondolom :-)

      Törlés