2012. február 11., szombat

Építőkockák új szerepben


Még mindig jó sok viseltes fa építőkockánk vesztegel egy dobozban kihasználatlanul. Kikészítettem néhányat, hogy kezdek velük valamit majd, és ki is gondoltam egy borzasztóan egyszerű és nagyon könnyen kivitelezhető, mégis kedvesen látványos felhasználási módot - ez akár a gyerekeknek is jó elfoglaltság lehet, hiszen negyedóránál több nem kell az eredmény megszületéséhez.
Csak egy kevés színes (mintás) papír szükséges, ragasztó és egy fekete filctoll, és máris legyárthatjuk belőle a lenti dekorációt - a szöveg persze bármire változtatható, személyre szabható - ez csak tőlünk függ. :-)


Ezekből az építőkockákból válogattam:





Kiválogattam belőlük a végeredményhez szükséges mennyiségű kockát:





A kockák lapjánál valamivel kisebb méretű négyzeteket vágtam ki mintás papírokból (de megteszi bepöttyözött, különféle színes papír vagy akár újságpapír is):





A papírnégyzetekre felrajzoltam a betűket:





Végül felragasztottam a papírnégyzeteket a kockákra, és ezzel készen is lett ez a kis egyszerű, mégis nagyon vidám dekoráció.





Csak egy tipp: ugyanígy kirakható tényleg bármilyen kedves szöveg is, mondjuk például az is, hogy "szeretlek"... :-)










7 megjegyzés:

  1. Mekkora ötlet már megint...de szerintem azért ahhoz hogy ilyen szép legyen a végeredmény kellenek azok a híres szépséges papírok:)))

    Na meg a Te szép kézírásod:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Levendulalány!

    Vár rád valami a blogomon, ha elfogadod!

    VálaszTörlés
  3. Fróni, Orsi, köszönöm!

    Hajnoc, mondjuk ez igaz, azok a papírok mindennek jót tesznek... :-)

    Nemcsaktaska, szívből köszönöm, nagyon jólesik, hogy rám gondoltál!

    VálaszTörlés
  4. Köszi az ötletet! :) Én memóriajátékot készítettem így fakockából tegnap a fiaimnak, imádták!

    VálaszTörlés
  5. Csillus, ez is szuper ötlet! Nagyon szeretem az építőkockát mint alapanyagot, annyiféle célra felhasználható, igazi kincs :-)

    VálaszTörlés