2012. február 15., szerda

Borospohár-lámpások



Ez az ötlet igazán az "ötperces" kategóriába tartozik, de szerintem még ötpercesnek is túlzás nevezni. Annyira egyszerű, hogy még írni sem tudok róla sokat - de ez most éppen jó így, mert olyan fáradt vagyok, hogy átlagban minden harmadik szót újra kell írnom, mert értelmes helyett valami "sljlspifsjk" lesz... a képek szerencsére beszélnek helyettem, én pedig kivételesen nem eresztem nagyon bő lére a dolgot, mert elalszom :-)


Vegyünk elő néhány borospoharat:





Válasszunk néhány szép papírt, és vágjunk belőle egy akkora íves részt, amely nagyjából betakarja a pohár kehelyrészét. 





Aztán a papíríveket ragasszuk össze, és tegyük a pohárra őket.





Engedjünk a poharakba meggyújtott mécseseket - sima fehér vagy ollóval csipkézett krémszínű papírral borítva egy esküvőn is megállják a helyüket, nagyon kevés pénzbe kerülő, mégis hangulatos és kedves asztaldíszként.


















Jó éjszakát mindenkinek, aki alszik :-)



21 megjegyzés:

  1. Már régóta olvasom a jobbnál jobb ötleteket, amihez csak gratulálni tudok. Most viszont segítségre lenne szükségem. A Bogyó és Babócás bábukhoz natur fa figurát nem találok sehol. Kérném a segítségedet, hogy hol lehet vásárolni ilyen alapanyagot? Előre is köszönöm, a kislányom nevében, akinek febr.26-án van a 3.szülinapja és ez a megrendelése.
    Üdv. Ibolya

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper!!!
    Rendkívül ügyes és ötletes vagy!!

    VálaszTörlés
  3. Hát, ez megint fantasztikusan jó ötlet:)!
    Nem tudod valahogy úgy beállítani a (nem is tudom, mit), hogy a bélyegképek közül választani lehessen, amikor megosztom a posztjaidat a facén?
    Üdv:
    Judit

    VálaszTörlés
  4. Csúcs vagy!!!!! :))) Én álmosan max. durcáskodni tudok-nem hangulatos világítást varázsolni!

    VálaszTörlés
  5. Hát most elájultam megint..... :)))) Ez valami szuperjóóóóó!!!

    VálaszTörlés
  6. Mintha az IKEA honlapján járnék...:)

    VálaszTörlés
  7. Köszönömköszönömköszönöm!!!!Hozzáírom a listámhoz:)

    VálaszTörlés
  8. Komolyan mondom teljesen kész vagyok Tőled! Hogyan vagy képes ennyi szuper dolgot kitalálni, megtalálni???? Irigylem az energiád és a fantáziád! Jó hogy vagy nekünk!:)

    VálaszTörlés
  9. Szia, Ibolya! Én itt vettem a fafigurákat, és az enyémek pontosan ekkorák is: http://www.opitec.hu/index.php?tm=524762
    De ugyanitt találsz kisebb natúr fafigurákat is, többféle méretben van - a linken lévő a legnagyobb.

    Kriszti, köszönöm szépen, nagyon kedves vagy!

    Judit, köszi szépen! Sajnos én úgy tudom, ezen nem lehet változtatni - viszont már többfelől jelezték ezt az olvasók, úgyhogy lehet, hogy nemsokára változtatok a képek sorrendjén, hogy az elsőn ott legyen a végeredmény, és akkor a fb-on is az jelenik meg majd.

    Fróni, de biztosan nagyon kedvesen vagy még durcás is, mást nem tudok rólad elképzelni :-) Mondjuk reggel én is a morcos-álmosságos típusba tartozom, de éjjel egész tűrhető vagyok :-)

    Kriszta, köszönöm, úgy örülök, hogy ennyire tetszik :-)

    Hvivko, igen, IKEA-borospoharak :-) De olyan a formájuk, hogy szinte kérincsélik, hogy mécsestartó legyen belőlük :-)

    Hajnoc, nagyon-nagyon szívesen! Rád gondoltam íráskor, hogy hátha tudod hasznosítani :-)

    Mézeskalács, köszönöm, drága vagy! Remélem, sosem fogyok ki az ötletekből, szeretem ezt a maszatolást :-)

    VálaszTörlés
  10. Szia Levendulalány!
    Nem olyan régóta követem a blogodat, de mára már teljesen függő vagyok, és a kislányom is nagy rajongód lett!! Köszönet a szuper ötletekért!
    Irigykedve nézem szebbnél szebb papírjaidat, és akármerre keresek is hasonló gyönyörűségeket, nem találok. Megosztanád a titkos lelőhelyed címét? :)
    Köszönöm, üdvözlettel: Marcsi

    VálaszTörlés
  11. Szia, Marcsi! Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy, kérlek, a kislányodnak külön adj egy puszit a nevemben :-) A színes-mintás papírok is az Opitectől vannak, máshol így egy tömbben ennyi mintás papírt még nem találtam... igaz, nem a legolcsóbb, viszont tényleg sok van benne, és ha külön vennénk meg a lapokat, úgy jóval drágább lenne. Itt találod a mintás papírtömböket: http://www.opitec.hu/index.php?fk=XpFkl&ak=BT34U
    Az én kedvencem a "nyár" nevű tömb, szerintem az a legszebb, meg persze a sárga, piros és zöld válogatások... de az összes nagyon szép.

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Én is régóta olvaslak és gyűjtöm az ötleteket,óvónéniként sok inspirációra van szükségem :) Engedd meg, hogy ajánljak neked és persze a többieknek is még egy jó lelőhelyet, én az OPITEC mellett őket szeretem a legjobban mert az áraik sok esetben jóval kedvezőbbek pl.a papírtömbök is: http://winkler.turbo.at/shop_hu/index.php?cPath=1263_2013
    Üdv: Gabi

    VálaszTörlés
  13. Gabi, a hálám örökké üldözzön, ez hihetetlen! Mennyivel olcsóbbak... köszönöm, köszönöm, köszönöm!! Most rögtön bevásárolok a papírokból :-) Úgy örülök!

    VálaszTörlés
  14. Örülök:) Mi az oviból legtöbbször tőlük rendelünk és egy héten belül le szokták szállítani, ja és 21 000 Ft fölött ingyenes a házhoz szállítás úgyhogy érdemes körülnézni.

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Most találtam a blogodra és le vagyok nyűgözve. Mennyi ötlet!
    Mikor csinálod ezeket munka és család mellett?
    Nagyon gratulálok! Ki is próbálok néhányat.

    Valamint: mivel alapozod le a tejesdobozokat?

    VálaszTörlés
  16. Levendulalány, Gabi!
    Köszönöm a papír-lelőhelyeket, rendelem is! :-)
    Üdv: Marcsi

    VálaszTörlés
  17. Gabi, köszönöm még egyszer :-)

    Kispiskóta, örülök, hogy tetszik a blog :-) Háát, leginkább éjszaka... mert a nap sajnos csak 24 órából áll, de valahogy a késztetés mindig bennem van, hogy barkácsoljak valamit.
    A tejesdobozokat (és minden műanyagot) vagy alapozóspray-vel vagy a Pentart fehér alapozó hobbifestékével szoktam lekenni, és száradás után festem rá a színt. Persze a műanyagos felületeket néha még így is érdemes egy kicsit átcsiszolni, hogy biztosan teljesen befogja a festék.

    Marcsi, nagyon szívesen :-)

    VálaszTörlés
  18. Mit dolgozol? Valami kreatívat, vagy épp ellenkezőleg, éjjel éled ki magad? Hány órát alszol?

    Tart a lenyűgözés, a tejesdoboz-kastélyt meg fogom csinálni és jó inspirációkat adtál...

    Írtad korábban, milyen ragasztót használsz. Utána ezek a tárgyak kibírják, ha a kölyök játszik velük? Nekem ez volt a gyenge pont.

    Saját munkásságom itt, http://marxinberlin.blogspot.com/search/label/alkot%C3%A1s
    még az elején járok.

    VálaszTörlés
  19. Egyszerű, de nagyszerű! Csak gratulálni tudok!
    Remek gondolataid vannak és pont az tetszik, hogy secc-pe(r)cc alatt megvalósítható. Ráadásul fillérekért van egy egyedi mini-állólámpám :D
    Erzsi

    VálaszTörlés
  20. Kispiskóta, marketingkommunikációval foglalkozom, tulajdonképpen ez egy aránylag kreatívnak mondható munka... de persze teljesen más jellegű, mint a barkácsolás. 4-5 óránál hétközben sosem alszom többet, de hétvégén sem sokkal jobb a helyzet, viszont már megszoktam ezt :-)
    Szerintem a pillanatragasztó egyedül gyerekbiztos, úgyhogy én ebből használok nagyobb mennyiséget - persze sokszor hobbiragasztót vagy ragasztópiszolyt is, de azokat a tárgyakat inkább nem adom a Kisebbik kezébe...
    Tetszenek a munkáid, és nekem nagyon rokonszenves a nincs szemét, csak alapanyag szemlélet... még sok-sok ilyen kreatív alkotást kívánok neked!

    Erzsi, köszönöm szépen! Valóban, teljesen egyedi, és nem is kell beérned eggyel, minden helyiségbe lehet tenni belőle :-)

    VálaszTörlés
  21. Csúcs szuper ötlet! Gratulálok!

    VálaszTörlés