2012. január 15., vasárnap

A saját zene


Mindig vannak olyan számok, amelyeket akárhányszor képes lennék egymás után meghallgatni. Ezzel a szokásommal kamaszkoromban rendszeresen szegény szüleim agyára mentem, nagyon értékelték, amikor például heteken keresztül a Pink Floyd Comfortably Numb c. számát hallgattam nonstop :-) Ez is egy olyan dolog, amit a gyerekeink már nem fognak érteni, mert ugye akkor még nem úgy volt, hogy a cd-t egy gombnyomással újra a szám elejére tesszük, hanem a kazettás magnót kellett visszatekerni, és az ember lánya akkor volt übermenő, ha éppen pontosan eltalálta a szám kezdetét. :-)

Szóval, éppen most is van egy ilyen számom, egész héten ezt hallgattam munka közben, és ez alighanem a jövő héten is így fog történni... egyszerűen odavagyok érte. Nektek van most éppen olyan kedvenc számotok, amit akárhányszor meg tudnátok hallgatni?

Legyen gyönyörű a vasárnapotok, és ha van esetleg egy kis időtök, hallgassátok meg az én jelenlegi gumicsontomat :-)






6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én Adele 21-es albumával vagyok így.
    Egy éve hallottam meg az M1-en egy zenei műsorban, letöltöttem, és azóta nem bírom abbahagyni a hallgatását. Hiába ontják a rádióban is már a számait (sokszor mások számára unalomig), én akkor is beleborzongok még mindig.
    Üdv, Hugi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon megértelek! Nekem ez az örök és megunhatatlan szerelem:
    http://www.youtube.com/watch?v=C9b3_1CcXtY
    (Israel Kamakawiwo'ole - Over the Rainbow
    Megnyugtat, felvidít, elérzékenyít, elandalít...
    Szerintem Neked is tetszene! :-)
    Gyönyörű vasárnapot!
    Ágnes

    VálaszTörlés
  3. épp most tettem fel a blogomra, amit napok óta dúdolok :) http://fxtina.blogspot.com/
    és utána megnéztem a rendszeresen olvasott blogjaimat és nagyon jót bazsalyogtam, amikor elolvastam a bejegyzésed

    VálaszTörlés
  4. Jelentem,meghallgattam,nagyon jó kis zene!:)Nálunk most nagy kedvenc Ákos és Janicsák Veca közös száma,az Érintő...Ákost amúgy is nagyon szeretem de ez a száma mindig elvarázsol...és Barnusom,mikor meghallja már rohan is be a szobába:Anya,anya,megy a KEDVENCÜNK!!!!És akkor fel kell vennem a nagy négyévest az ölembe és végigringatózni vele az egész számot és az nagyon jó...
    Csodaszép vasárnap délutánt Neked is!:)

    VálaszTörlés
  5. Szia, Hugi! Igenigen, egyetértek, valami fantasztikus hangja van a lánynak, és mindig annyi mély érzelem a dalaiban, hogy nagyon fogva tud tartani...

    Ágnes, olyannyira így van ez, hogy annak idején bele is tettem egy bejegyzésembe, én is imádom, tényeg olyan csodaországos: http://kiflieslevendula.blogspot.com/2011/05/csodaorszag.html

    Fxtina, meg is néztem! Olyan jó, hogy ide olyan olvasók járnak, akikkel nagyon hasonló a zenei ízlésünk. Őt is nagyon-nagyon szeretem... de őszintén szólva teljesen leragadtam az évfordulós bejegyzésednél, olyan jó volt olvasni! Gratulálok, és még sok-sok év boldogságot kívánok Nektek!

    Hajnoc, ennek a szövege nagyon szíven ütött, nem ismertem még... annyira helyesek lehettek, ahogy együtt hallgatjátok :-) Köszönöm, hogy megírtad, és a kívánságot is, tényleg az lett :-)

    VálaszTörlés