2012. január 11., szerda

Rendelésre :-)


Jó, ha van az embernek egy olyan kislánya, aki örökölte a barkácsolási hajlamot - mert például akkor mindig van valaki, aki sosem hagyja, hogy elfogyjanak az ötletek. Ráadásul meglehetősen kreatív  tippeket tud adni, úgyhogy egy szavam sem lehet, igazi segítség. :-) Szóval amikor kérdezitek, honnan jön a sok ötlet - hát, legalább a harmadát ezeknek biztosan ő rendeli.
Legutóbb a következő igényt adta be nekem: "Mama, szeretnék díszítős virágokat a függönyömre. De nem anyagból, mert olyan legyen, amit aztán ha megunok, ráragaszthassam a barátaimnak küldött leveleimre. És olyan, amiből hűtőmágnest is csinálhatunk. És legyen szép színes és tarkabarka. És legyen rajta olyan simis drót. És mindenféle papír. És NAGYON lányos legyen, hogy a testvéremnek ne legyen kedve elvenni! És legyen legalább ezertíz. De mindenképpen kilenc."
Na, szóval eléggé pontos paraméterekkel szokott ellátni :-) Ezek után egyetlen kérdésem sem maradt - kikészítettem a simis drótokat (simis = zsenília), a mindeféle papírokat (mindenféle = mintás), ollót, valamint pillanatragasztót, és nekiláttam, hogy a megrendelt dekorációt legyártsam.


A zseníliadrótot öt egyenlő részre hajtottam, harmonikaszerűen:





Ezután mindegyik szakaszt sziromformára hajtottam:





Középen két-három pötty pillanatragasztóval összeragasztottam a belső végeket:





A mintás papírokból kiválasztottam hármat - amelyek illettek a zseníliadrót színéhez -, és ezekből három, egyre nagyobbodó kört vágtam ki.





A három köröcskét egymásra ragasztottam, aztán pedig az egészet a zseníliavirág közepére.





A kész virágot pedig ráragasztottam egy nagyobb mintás papírdarabra (elég volt csak középen rögzíteni), és aztán a szélek mellett kb. fél cm-nyire körbevágtam a papírt.












Reméltem, hogy elég díszítősek, tarkabarkák, simisek, lányosak és kilencek... mindenesetre kritika azóta sem hangzott el róluk. :-)






9 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyono csinik! :-) Hogy rakod fel a függönyre?

    VálaszTörlés
  2. Jaj ezek nagyon aranyosak:))Remélem lesz egyszer valaki akinek elkészíthetem őket...:)Amúgy nekem az első tetszik a legjobban de mind nagyon szép és ami a lényeg:még én is meg tudnám csinálni:)Kár hogy felénk nem lehet ilyen szép papírokat kapni:(

    VálaszTörlés
  3. Tyto, köszönöm :-) arra gondoltam, ragasztópisztollyal rögzítek a virágok hátuljára biztosítótűt, és azzal már könnyen fel tudom tenni a függönyre.

    Hajnoc, köszi, hát persze, hogy lesz!! :-) Én is neten rendelem ezeket a papírokat, úgy a legegyszerűbb...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek és ötletesek! És remélem, nem haragszol meg érte, de nekem most legjobban a kislányod idézett rendelése tetszett! :D

    VálaszTörlés
  5. Hankka, dehogy, sőt :-) Köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  6. http://cre-art-blog.hu/index.php/2012/01/igy-keszits-muanyag-kanalbol-rozsat/#1

    VálaszTörlés
  7. Ez valami csodaszép, hihetetlenül jó! Ki kell próbálnom :-) Köszönöm, hogy megosztottad!

    VálaszTörlés
  8. Most csak azért nem állok neki, mert nincs itthon zseníliadrót. De majd holnap!

    VálaszTörlés
  9. De aztán megmutatni ám a blogodon :-)

    VálaszTörlés