2012. január 8., vasárnap

Hűtőmágnes dugókból


A tegnapi időigényes után egy egyszerűbbnél is egyszerűbb ötlet, amiben semmi különös nincs, viszont éppen ettől olyan helyes. :-)
Nálunk parafadugó mindig van itthon - tetemes mennyiségben. Imádom őket, lenyűgöz a sokféleségük, az anyaguk, a felirataik, a pici előkelőséggel kevert régimódi bájuk - egyszerűen képtelen lennék valaha kidobni akár egyet is. Ha külföldön járunk, és bárki, bárhol kinyit egy borosüveget, én máris sunyin araszolok a letett dugó felé... persze ugyanez van itthon is. Ebből néha adódnak vicces szituációk, például tavaly a toscanai nyaralás alatt az egyik barátunkkal úgy alkudoztunk a dugókon, mintha értékes műtárgyakról lett volna szó :-) De hát ki tudna ellenállni egy olyan dugónak, amin gyönyörű olasz feliratok vannak, csodaszép barna betűkkel? És úgy egyáltalán?

Szóval, dugó mindig van, dögivel. És ezért teljesen kézenfekvő alapanyag mindenféléhez... úgyhogy amikor a söröskupakos adventi naptár lekerült a hűtőről, nem tettem vissza a korábbi hűtőmágneseket, hanem fogtam az én kedves dugóimat, és hűtőmágnest csináltam néhányukból. 





Mondtam, hogy egyszerű :-)
Egyszerűen csak félbevágtam egy éles késsel hosszában a dugókat, a hátuljukra ragasztottam pillanatragasztóval egy mágnest, és ez ennyi is volt.





Viszont amire nagyon jók ezek a dugómágnesek, az az, hogy pillanatok alatt bekeretezhetünk vele képeket, és így bármelyik kedves fotónkból szép dekorációt készíthetünk csak úgy, a hűtőre. Egyedi kerettel :-)






3 megjegyzés:

  1. Már az alátét is nagyon tetszett, és ez a képkeret is nagyon jó ötlet! A papírgurigák után a dugókat is elkezdjük gyűjteni! :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jó ötlet! Viszem is :-)

    Anno egy nagy befőttesüvegre festettem zöld és arany üvegfestékkel szőlőfürtöt, levelet, indát, és abban van egy csomó dugó - kvázi asztaldekorációként :-)

    VálaszTörlés
  3. Hankka, de hát muszáj is gyűjteni a drágaszágokat :-)

    Viki, el tudom képzelni, az is szuper jól nézhet ki... hmmmm, ez az üvegbe berakás nagyon jó. Na meg is csinálom :-)

    VálaszTörlés