2011. december 14., szerda

Tortapapír-angyalka


Egy ideje már nagy rajongója vagyok a bolti tortapapírnak, abból is a kis, kerek típusúnak - na persze nem süti alá gondoltam elhasználni, hanem valami kreatív célra. Hiszen annyira adja magát a szép, kerek kis forma, a csipkés minta, és úgy egyáltalán... sokáig viszont eléggé tanácstalan voltam a felhasználást illetően, mert ugye mégis mit készít az ember kis tortapapírból? De mivel nagyon kitartóan tudok várakozni az ihletre, megsajnált és meglátogatott - én pedig rögtön tudtam, hogy angyalka lesz belőle. :-)

A hozzávalók ezek voltak: kis méretű, kerek tortapapír, zseníliadrót, papírgolyó, hurkapálca, pillanatragasztó, alkoholos filcek, babahaj (vagy fonal).


Először is a hurkapálcára ráhúztam a papírgolyót:





A tortapapírt négyszer keresztbe hajtottam:





A tortapapírt középen óvatosan kilyukasztottam, ráhúztam a hurkapálcára, és egy kicsit összenyomogattam, hogy kijöjjön a ruhaforma. A papírt pár pötty ragasztóval a fej alá rögzítettem.





A zseníliadrótot kettévágtam. Az egyik felet egyszer a nyak köré hurkoltam - ezek lesznek a kezek. A másik drótdarabot kettéhajtottam, és a ruha alá a pálcára ragasztottam.





A ragasztóval felragasztottam a babahajat, a tortapapírból pedig kivágtam a szárnyakat, és felragasztottam őket a ruha hátuljára.




A filctollal megrajzoltam az arcot. A tortapapír maradékából süveget tekertem, és egy pötty ragasztóval rögzítettem a fejen, egy pici darab zseníliából pedig pompont ragasztottam a süveg végére.
Ezzel készen is lett a tortapapír-angyalka - és olyan kis pimaszul mosolygós lett, hogy rögtön megszerettem. :-)











8 megjegyzés:

  1. :) Nálunk a lányok tavaly 2D-ben csináltak tortapapír angyalkát (Valódi angyalhajjal). Idén pedig a mézes-angyalunknak van muffinkapszli szoknyája és szárnya. :D

    Úgy látszik, ezek a sütipapírok folyton átlényegülnének. :)) Levenduláslány, eddig mindig elmentem a kreaboltokban a papírgolyók mellett, mióta a blogod olvasom, egyre erősebb a késztetés, hogy beszerezzek párat. :)

    VálaszTörlés
  2. huh, de jó, köszi! van is itthon vagy 5 p.golyóm s tudtam,h angyal is lesz belőle, de így az ötlet meg is született kb.hogy is akarom...
    a végeredmény szuper lett Neked, viszont a süveggel nekem inkább hótündér... azzal a sárga zsenília dróttal vmi glóriát képzelek, nah ma du.meg is kell h csináljam! minden van itthon, csak haj nincs sebaj vmivel pótolom:)

    VálaszTörlés
  3. Vacskamati, a legjobb, amikor egy határozott célra készült dolgot használunk fel valami teljesen másra... Olyankor mindig azt érzem, a fantázia győzedelmeskedik a hétköznapi gondolkodás felett :-)
    Szerintem legközelebb vegyél is belőlük, annyi mindent lehet belőlük készíteni, ha van kéznél egy-két hurkapálca is :-)

    Hajnalka, a glóriás angyalkát olyan szokványosnak éreztem, ezért lett tündéres süvege (különben is odavagyok a tündérekért), de persze a zseníliaglória is nagyon jó lesz :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem az angyalkàidat és tündérkéidet. Mindig olyan bájosak és szerethetők:) ehhez most èn is kedvet kaptam, jò lesz ajândékkísérőnek. Köszi:)

    VálaszTörlés
  5. Az biztos, hogy nagyon jól fog illeni a csodálatosan szép bonbonok meg édességek mellé :-)

    VálaszTörlés
  6. A süvegnél maradva picit, képzeld tegnap egy szép fényes fehér és aranypöttyös papírt formáltam nagyobb süveggé s lett belőle egy mini karácsonyfa! egyelőre a nappaliban van a printeren haha, de a gyerekszobába szántam, van tetején mini kis zöld csillag és gömbök gyanánt drótos mini gömbök, amiket áthúztam egy-egy kis lyukon(amit kisolló hegyével csináltam).. majd fotózom is, de tuti eltod képzelni :) egy boltnak a prospektusában loptam az ötletet s felturbóztam, ott csak sima ünnepi papírokat süveggé formáztak, ragasztották és különböző méretekben kis színes fenyők/karácsonyfák lettek ...

    VálaszTörlés
  7. Ez csodásan hangzik, és ötletnek is szuper... kéremszépennagyon róla a fotót! :-)

    VálaszTörlés
  8. Tessék: http://bogarasbogarak.blogspot.com/2011/12/mini-karacsonyfa-gyerekszobaba-es.html
    :):)

    VálaszTörlés