2011. december 17., szombat

Papírkesztyűk


Ha belegondolok, hogy már csak egy hét van karácsonyig... :-) Sejtettem, amikor először írtam a közelgő karácsonyról, hogy ezek a hetek villámgyorsan elrohannak majd, de az idei valahogy minden sebességi fokozaton túltett. Kész csoda, hogy a karácsonyi hangulatom időben megérkezett, mert a munkahelyemen a szokásosnál is nagyobb volt a feladatmennyiség, és ha körbenézek a házunkban, be kell vallanom, biztos nem mi nyerjük a Tiszta udvar, rendes ház táblát :-)

Ti vettetek már karácsonyfát például? Gyanítom, hogy nálunk ez is az utolsó pillanatra marad majd, de keddtől végre szabadságra mehetek, és igyekszem utolérni magamat - valahogy. Még az a jó, hogy a karácsonyi dekorációkból mindig születnek újak és újak, úgyhogy lassan már a lakás minden szeglete a karácsony közeledtéről árulkodik, ebben legalább nincs hiány.
Persze, ez nem tart vissza attól, hogy mégis készítsek egy-egy vadonatúj dolgot. :-)

Szerencsére még van egy adag az egérrágta kottából, úgyhogy egy régen talált, gondolatban elraktározott képet is megvalósítottam a napokban. Ez is egy nagyon egyszerű, kimondottan kevés időt igénylő karácsonyi dekoráció - és kottapapír híján sima vagy kicsit vastagabb újságpapírból is könnyen elkészíthető.


Fogtam a kottapapírokat, és kesztyűformákat vágtam ki belőlük (papírsablon használata javallott):





Piros papírból szíveket vágtam ki, és fehér lakkfilccel rájuk írtam a KARÁCSONY szó betűit:





A szíveket a papírkesztyűkre ragasztottam:





Vékony réteg vattából "prémet" ragasztottam (papírragasztó stift segítségével) a kesztyűk felső részére, és ezzel a lépéssel kész is lett.
Már csak annyi volt hátra, hogy ruhacsipeszekkel felrögzítsem őket egy spárgára - ez tényleg egy olyan igazi last minute dekorációs ötlet :-)









3 megjegyzés:

  1. Megint zseniális vagy!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. sztem nagyon ezeket a last minute ötleteidet! :)

    VálaszTörlés
  3. Mammka, tündér vagy, köszönöm!

    Hajnalka, igen, ez tényleg nagyon az :-) Köszi szépen!

    VálaszTörlés