2011. november 8., kedd

Megrágott mézesfigurák


A Shrek óta tudjuk, hogy a mézeskalács-figuráknak lelkük van, és nem díjazzák, ha beléjük harapnak... ("Ne, ne, csak a gombokat ne! Gumicukorból vannak!!") Én pedig arra gondoltam, mindig az a sok szabályos mézeskalács-emberke, ahelyett, hogy szembesítenénk mindenkit a valósággal, hogy úgyis megesszük szegényeket... persze félretéve a humanitárius érzéseket (ha egyáltalán helyénvaló ez a kifejezés a mézesemberkék vonatkozásában?), egyszerűen csak gondoltam, legyen néhány szabálytalan dísz is a fán, úgyhogy elkészítettem a mézeskalács-emberkék megrágott verzióját is :-)


A brutálisan kegyetlen projekthez kellett némi barna filcanyag, műanyag szemecskék, kevés piros és fehér filcanyag, gombok, pillanatragasztó.


A barna filcből kivágjuk az emberkeformákat, aztán pedig kellő vérszomjassággal kicsipkézzük a végtagjaikat meg a fejüket. :-)
(Elnézést a ronda képért, este volt....)





Pillanatragasztóval felragasztjuk a szemeket. Kivágjuk a szájformákat, ezeket is felragasztjuk.




Felragasztjuk a gombokat. A fehér filcből kivágjuk a díszítést, ezt is rögzítjük a figurákon, és ezzel készen is vannak :-)

Ezek tényleg nem az a szokványos karácsonyi dísz, de én úgy érzem, szerethetőek, és aki csak eddig látta őket, mindenki nevetett - már csak ezért is megérte elkészíteni :-)









5 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁ, nagyon jók lettek! Bár, amiket írtál a gyerkőcökről, gyanítom, hogy az igazi mézeskalácsok is így végzik még a fára akasztás előtt. :-)

    VálaszTörlés
  2. Neeem, azokból még ennyi sem marad :-)

    VálaszTörlés
  3. Szupercukkerság!:))) (Emese)

    VálaszTörlés
  4. Emese, nagyon tetszik a kifejezés, köszi :-)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is, pont ráillik a megrágott sutikékre:)))(Emese)

    VálaszTörlés