2011. augusztus 29., hétfő

Üveg, újrahasznosítva


A szép formájú üvegek mindig megragadnak. Vagy inkább én őket, és aztán zsupsz, be a garázsba, a többi szép formájú üveg közé, hogy aztán ott porosodjanak szegények időtlen időkig. Az évenként négyszeri garázsrámoláskor persze újra és újra rájuk csodálkozom, hogy  jaj, de szép üvegeim vannak - aztán porosodnak tovább.
Na de most tényleg felébredt a lelkiismeretem, és az egyik kedvenc üvegemet behoztam, hogy kapjon egy új lehetőséget. Tetszik a végeredmény, úgyhogy az is lehet, hogy lassan felszámolom a garázsbeli készletet.
Igaz, ehhez úgy két-három havi szabadidőre lenne szükségem... :-)


Arra gondoltam, ebből az üvegből  legjobb lenne valami levendulás dolgot készíteni - de csak mert sosem készítek semmi levendulásat. :-)





Úgyhogy fehér akrilfestékkel két rétegben lefestettem, majd száradás után zölddel szárakat és leveleket húztam rá:




Majd pedig másnap reggel ráfestettem a lila virágokat, egy fültiszító pálcika segítségével.





És ezzel készen is lett. Egy porosodó üveggel kevesebb - és legalább van miben levendulás fürdőolajat tartanom. Ha van egy kis időd, te is szánd meg a kidobásra szánt üvegeket - hátha születhet még belőlük valami szép... vagy legalább valami levendulás. :-) 

6 megjegyzés:

  1. De gyönyörű lett, odáig vagyok a levendulás dolgokért... :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, szerintem sem érdemes élni a levendulás mindenfélék nélkül :)

    VálaszTörlés
  3. Tejóisten! Ez fantasztikusan csodálatos. Egy jó ideje már olvasom a blogodat.És nagyon nagyon boldog vagyok mert itt találtam meg önmagam , hogy úgy mondjam. Nálad szerettem bele a vintage stílusba, a szépséges levendulába *-*(itt szégyenszemre meg kell jegyeznem, hogy előtted még csak nem is tudtam a levendula létezéséről de mentségemre váljon, hogy én még fiatalnak nevezhetem magam a 14 évemmel :)) és az újrahasznosításba.
    Szóval mindent köszönök kedves Lili!

    ui.: Több blogot is olvasok egyszerre de nálad szinte mindennap új bejegyzésre lelek. Két kisgyerek, háztartás és munka mellett még kreatívkodásra és blogolásra is van időd. Taníts mester, hogy csinálod?!
    DE a lényeg, hogy köszönök mindent!

    VálaszTörlés
  4. Petra, olyan kedves vagy, köszönöm! És nagyon örülök, hogy szerepem lehetett a levendula, a vintage és az újrahasznosítás iránti szereteted kialakulásában... bevallom, nagyon keveset alszom, ez csak így megy, de már megszoktam :-) Én is köszönöm!
    U.i.: Nem Lili, hanem Évi, bár a Lili is kedves név :-)

    VálaszTörlés
  5. Hoppá, akkor bocsánat összekevertelek egy másik blogerinával , sajnálom. :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Levendulalány!

    Még csak pár napja találtam rá a blogodra (WC-papír guriga hívószóval :) ), de azóta éjjel-nappal csak ezt olvasom... :)
    Annyira tetszik mminden, amit csinálsz, az újrahasznosítás főleg. :)
    Felmerült bennem pár (ezer) kérdés... :)
    Az egyik, hogy amikor nekilátsz egy munkának, már kapásból tudod az egész projektet, vagy lépésről lépésre alakul az ötlet?
    A másik, hogy feltűnt, hogy sok mindent lefestesz először fehér festékkel. Mint pl. ezt az üveget is. Miért? :) Tudom, hogy ez egy elég bugyuta, értelmetlen kérdés, lehet, hogy nem is lehet rá válaszolni... csak úgy gondoltam, megkérdezem. Ugyanis, amikor írtad, hogy az üvegből valami levendulásat fogsz csinálni, és még nem látszódott róla a kép, azt gondoltam, hogy meghagyod az üveg átlátszó voltát. Persze, így is szép, mint minden, amit csinálsz, csak valahogy meglepett... :)
    Üdvözlettel, Anita

    VálaszTörlés