2011. június 24., péntek

Ricky Martin, a katica


A dolog azzal kezdődött, hogy találtam egy Ricky Martin-cd-t.

Igen, tudom, szörnyen ciki. :-) Nem is értem, hogy kerülhetett oda, biztos, hogy sosem hallgattam meg. (Tudom, senki sem nézi a Való Világot, de én becsszóra sosem hallgattam R. M.-t…)
Na szóval gondoltam, ezt a helyzetet szépítenem kell sürgősen, úgyhogy kerestem még két, hasonló kulturális értéket képviselő cd-t, és elhatároztam, hogy – mert olyan szép kerekek – katicákat fogok belőlük készíteni. :-)


A következők kellettek az ötlet kivitelezéséhez:

cd-lemezek

piros, fekete és fehér akrilfesték
fekete karton
sötét színű fonal

pillanatragasztó.


Lépések:

1. Piros akrilfestékkel két rétegben lefestettem a cd-ket.
2. Száradás után megfestettem feketével a fejrészt és a hátat elválasztó csíkot.
3. Fekete kartonból kivágtam a pöttyöket.
4. Fehér festékkel megfestettem a szemeket.
5. Felragasztottam a hátra a pöttyöket.
6. Feketével kifestettem a szemek közepét.
7. Végül kis darabokat vágtam a fonalból, és pillanatragasztóval felragasztgattam a cd-k hátoldalára (katicánként 6 db-ot, azaz 3-3-at).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése